Medezeggenschapsraad

Binnen onze school functioneert een Medezeggenschapsraad (MR). Deze heeft tot doel ouders en personeel medezeggenschap te geven in het beleid van de Schatkist.

De MR levert een bijdrage aan het zo goed mogelijk functioneren van de school. De MR kan instemmen en adviseren m.b.t. bepaalde beslissingen van de directie of het bevoegd gezag. Zij heeft daarvoor advies- en instemmingsrecht. Ook kan de MR aan het bevoegd gezag haar eventuele ongerustheid kenbaar maken over de gang van zaken op school. Zij doet dit namens de ouders en/of leerkrachten.

U kunt de MR aanspreken indien u meer duidelijkheid wenst over zaken waar de MR invloed op uit kan oefenen. Mogelijk kunnen wij u dan behulpzaam zijn.

De MR van de Schatkist bestaat uit ouders en leerkrachten.

De Centrale Allente Raad
De Centrale Allente Raad is het centrale medezeggenschapsorgaan binnen Allente. De Centrale Allente Raad (CAR) heeft een belangrijke rol bij het tot stand komen van het beleid en bewaking van de kwaliteit dat voor alle kindcentra bij Allente geldt. De raad denkt gevraagd en ongevraagd mee over ontwikkelingen binnen opvang en onderwijs. Voor meer informatie kunt u kijken op de website van Allente.

Leden

Onno Yperlaan - Ouder